26 November 2007, 22:57
Hallo jongens,
Met belangstelling volg ik al een hele tijd het turbogebeuren........
Maar sommige punten roepen nog wat vragen op;
Er wordt regelmatig met de term t3 , t4 gegooid.
Is dat een standaard voor de maatvoering van je flens???
Moet ik mij daar net zoiets bij voorstellen als dat een bout M10x1,25 van leverancier A die op een moer past M10x1.25 van leverancier B ????
Hoe weet ik welke flens ik heb. (D24T motor diesel, VW partnr. 075145703)
Waarin onderscheidt een benzine turbocompressor zich van een dieselversie of zijn deze uitwisselbaar??
bij voorbaat dank voor jullie moeite bij evt. antwoord!
groet, Jan
Met belangstelling volg ik al een hele tijd het turbogebeuren........
Maar sommige punten roepen nog wat vragen op;
Er wordt regelmatig met de term t3 , t4 gegooid.
Is dat een standaard voor de maatvoering van je flens???
Moet ik mij daar net zoiets bij voorstellen als dat een bout M10x1,25 van leverancier A die op een moer past M10x1.25 van leverancier B ????
Hoe weet ik welke flens ik heb. (D24T motor diesel, VW partnr. 075145703)
Waarin onderscheidt een benzine turbocompressor zich van een dieselversie of zijn deze uitwisselbaar??
bij voorbaat dank voor jullie moeite bij evt. antwoord!
groet, Jan

