24 November 2007, 19:46
PP! schreef:precies mijn gedachte:ik koop liever een auto/Volvo van rond de â¬1000,-, en vertimmer/verspijker er vervolgens voor een kleine â¬1000,- aan, maar dan weet ik wel wat ik heb, en wat er wel/niet klopt, uiterlijk boeit mij persoonlijk niet zoveel, als het onderhuids maar klopt, en motorisch in orde is.
dus uiteindelijk rijd ik in een technisch goede en betrouwbare 245 voor rond de â¬2000,-
als ik er evt. nog spuitwerk aan wil laten doen ben ik rond de â¬2000,- kwijt, en heb ik dus een bijna belastingvrije (1984) 245 GLT.
al met al een kleine â¬4000,- maar wel dik in orde.
daarom vind ik de prijzen van Carlo belachelijk, maar het is wat je zelf wilt en kunt/wilt veroorloven.
of zoals men zegt: wat een gek ervoor geeft ;D
Valt overal wat voor te zeggen. Als je wat handiger bent kan je veel geld uitsparen. En hoeft een goede Volvo uit de laatste jaren niet duur te zijn. Particuliere aankoop scheelt ook nog. En kan je tot â¬5000,-- een volvo helemaal goed maken.
Heb zelf mijn 240 ook bij Carlo gekocht en met een prijs van 5 cijfers voor de komma. Heb in de rode die hier eerder is besproken ook gereden. Van binnen in showroom staat. Van buiten enkele krassen, maar die worden binnen de prijs verholpen.
Bij Carlo is veel bespreekbaar zit ook deels in de prijs inbegrepen. Maar als je zonder zorgen een Volvo wilt kopen, bijzonder of niet is Carlo een van de juiste adressen!
Dus is zie het meer als wat de "gek" (lees liefhebber) er voor over heeft.
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3