9 November 2007, 21:20
fan tas tisch.
Das een mooie auto.
Gefeliciteerd ermee. Zo zie je maar. als je iets ziet wat je wil hebben moet je vlot zijn.
Trekhaak van 1900 kg. Komt dat vaker voor en mag je dat er ook volgens kenteken aan hangen?
Ik heb nooit hoger trekgewicht gezien dan 1600
Das een mooie auto.
Gefeliciteerd ermee. Zo zie je maar. als je iets ziet wat je wil hebben moet je vlot zijn.
Trekhaak van 1900 kg. Komt dat vaker voor en mag je dat er ook volgens kenteken aan hangen?
Ik heb nooit hoger trekgewicht gezien dan 1600
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67

