1 November 2007, 20:19
waar staat dat je er mee mag rijden? ik zie het zo snel niet staan dat ze legaal erin mogen...
dat ze erin KUNNEN, dat zegt conrad ook...
Maar ik snap de opmerking bij conrad ook niet.
waarom lampen voor je auto kopen, met voorbeeldplaatjes in parkeerlichten en achterlichten,
en dan erbij zeggen dat ze niet naar buiten mogen schijnen?
waar komt die opmerking vandaan? ???
als iemand weet of het echt mag (en van wie dan wel!), of weet wat het idee achter de opmerkinegn is, dan lees ik het hier graag...
Is het als met oldtimer platen, die KUN je in alle opschriften laten maken, en op je auto schroeven, maar het MAG maar onder bepaalde voorwaarden....
Of als met knipperende lichtjes voor als je fietsverlichting niet werkt, wordt verkocht, KUN je mee rijden, maar is geen officiele vervanger van je fietsverlichting, dus je kunt dan nog steeds bekeurd worden....
???
dat ze erin KUNNEN, dat zegt conrad ook...
Maar ik snap de opmerking bij conrad ook niet.
waarom lampen voor je auto kopen, met voorbeeldplaatjes in parkeerlichten en achterlichten,
en dan erbij zeggen dat ze niet naar buiten mogen schijnen?
waar komt die opmerking vandaan? ???
als iemand weet of het echt mag (en van wie dan wel!), of weet wat het idee achter de opmerkinegn is, dan lees ik het hier graag...
Is het als met oldtimer platen, die KUN je in alle opschriften laten maken, en op je auto schroeven, maar het MAG maar onder bepaalde voorwaarden....
Of als met knipperende lichtjes voor als je fietsverlichting niet werkt, wordt verkocht, KUN je mee rijden, maar is geen officiele vervanger van je fietsverlichting, dus je kunt dan nog steeds bekeurd worden....
???
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005