19 October 2007, 18:39
Ondertussen alweer even geleden dat er nog nieuws is verschenen over mijn tot Belg-genationaliseerde Zweedse tank. Ik heb hem nu zo ongeveer een jaar in mijn bezit en dat werd nu ook officieel op papier gezet, in de vorm van een kersvers keuringsattest! ;D ;D Hij kan er dus alweer een jaartje tegenaan! 8)
Eigenlijk vreesde ik dat ie afgekeurd zou worden, omdat ik vond dat ie een tikkeltje slapjes op zijn veren begon te staan :-\ maar zelfs geen opmerking daarover. WÃl werd ie eigenlijk gelijk afgekeurd, omdat de stoplichten het niet deden! :o :o Ik viel helemaal uit de lucht, want zelf niks gemerkt en ook geen oranje verklikkerlampje in het dashbord te zien. Op de parking buiten het keurstation snel de zekering gecheckt en bleek dat die het stiekem begeven had :
Dan gelijk weer terug en blijkbaar hadden ze daar een goede dag, want ze hebben nog snel mijn rode attest in een groene veranderd ;D Fijn dat ze dat nog wilden doen, kostte me anders een herkeuring ::
Eigenlijk vreesde ik dat ie afgekeurd zou worden, omdat ik vond dat ie een tikkeltje slapjes op zijn veren begon te staan :-\ maar zelfs geen opmerking daarover. WÃl werd ie eigenlijk gelijk afgekeurd, omdat de stoplichten het niet deden! :o :o Ik viel helemaal uit de lucht, want zelf niks gemerkt en ook geen oranje verklikkerlampje in het dashbord te zien. Op de parking buiten het keurstation snel de zekering gecheckt en bleek dat die het stiekem begeven had :

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)