11 October 2007, 22:11
geestschrijver schreef:Bert N schreef:Wat is jullie mening
Mijn mening is dat het steeds verder afglijdt hier... en ja, ik kom zelf ook heus een keer aan de beurt, een maand of drie geleden stond ik nog aan de afgrond maar ik ben voorlopig weer even teruggekrabbeld.
Maar een 940 heeft een klassiekere uitstraling, geen 240 maar wat comfort betreft een flinke stap vooruit, heb ik me laten vertellen. Ik ga het voorlopig niet uitvinden. Misschien is dat het beste advies: ga er niet in rijden!
Ik wil wel een proef rit maken in een 9 serie. Uieraard vind ik de klassieke uitstraling ook wel mooi.
Ben schreef:Pas op als je een V70 XC koopt.
De visco koppeling daarvan is nogal gevoelig. Verschillen in mm rubber op je banden maken dat ding al kapot.
Je ziet ze niet voor niets zo weinig.
Als je toch een XC wilt ga dan voor de XC70, het nieuwe model vanaf 2002 is de haldex koppeling in functie en dan heb je geen problemen meer. Wel een vÃÃl nieuwere auto.
En als je meer over 850/V70 etc wilt lezen: ga naar http://www.volvo850forum.nl daar zitten de experts. (waarvan er een aantal ook hier wel eens langskomen :-)
Bedankt Ben voor de tip.
Heeft iemand ook nog tips waar je aan moet denken met een 9 serie.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012