22 September 2007, 12:13
Toch zonde als deze auto geen liefhebber vindt... Foto's en prijs ed had ik nog niet, inmiddels wel.
Heb foto's gekregen van de eigenaars. Het is een witte 240 DL sedan met blauw interieur. eigenlijk een hele basic auto in een geweldige staat (aan de foto's te zien)! Er zit ook een originele radio in.
Deze en andere foto's in hogere resolutie:
link
link
link
link
link
link
De auto staat inmiddels op Markplaats: link Daar kun je ok contactgegevens vinden. Eventueel heb ik nog een emailadres, die kan ik per pb aanleveren.
De vraagprijs voor de mooie auto is 700 euro. Vergeet niet dat hij pas 204000km heeft gereden en er bijna een jaar apk op zit!
Wie geeft deze auto een mooie oude dag??
Heb foto's gekregen van de eigenaars. Het is een witte 240 DL sedan met blauw interieur. eigenlijk een hele basic auto in een geweldige staat (aan de foto's te zien)! Er zit ook een originele radio in.
Deze en andere foto's in hogere resolutie:
link
link
link
link
link
link
De auto staat inmiddels op Markplaats: link Daar kun je ok contactgegevens vinden. Eventueel heb ik nog een emailadres, die kan ik per pb aanleveren.
De vraagprijs voor de mooie auto is 700 euro. Vergeet niet dat hij pas 204000km heeft gereden en er bijna een jaar apk op zit!
Wie geeft deze auto een mooie oude dag??
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937