Topics: 25
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo...ousPage=lr
wie kent deze 240?
wil er gaan kijken en heeft iemand tips over originaliteit van deze 240?
MvG Eric
240 estate GLT 1993 project + 244 GL automatic 1982
Topics: 50
Ziet er prima uit. Bekleding past bij dl en kleur is volgens mij zweeds
Topics: 52
Denk er wel om dat ie volgend jaar gewoon in de wegenbelasting gaat met LPG installatie. Zit je daar niet mee? Dan ziet ie er keurig uit. Maar probeer verder te kijken, check de bodem en dergelijke ook goed. Neem een magneetje mee voor het opsporen van plamuurplekken. 240's in die staat zijn wat mij betreft verdacht
Topics: 60
Zelfde bekleding als de mijne, en dat zie je in Nederland niet veel!
De middenarmsteun voor is niet orgineel en jankend lelijk...
Verder idd de roestplekken bekijken, wielbakken achter, wielranden, onder de deuren.
Allemaal bedankt voor de opmerkingen. En ja, idd volgend jaar geen belastingvoordeel op LPG. Nu rijden we ook in een 240 sedan met LPG en dat is nog steeds een stuk voordeliger dan benzine. Ik heb net even met de handelaar gebeld en 240 heeft een 4 bak. Dat is dan wel weer jammer. Is het te doen om er een 5 bak van (sloop) onder te zetten? Moet dan ook het differentieel vervangen worden i.v.m. de overbrenging? Heeft iemand een idee van de kosten die daarmee gemoeid zijn? Ik heb dat zelf nog nooit gedaan en heb ook niet even de ruimte om op straat een versnellingsbak te wisselen.
MvG Eric
Topics: 107
Ik zou toch even verder zoeken Eric, naar een jongere en ook met een meer courante kleur.
In die prijsklasse is er als je even zoekt best wat leuks en goeds te koop en soms ook nog met leuke opties als airco e.d. erop.
Topics: 60
Maar iets aparts is ook leuk!
Hallo Jos, eigenlijk vind ik die 'ouwe sokken beigekleur' wel leuk en zie je niet vaak. Natuurlijk kijk in nog verder want de vraagprijs is best stevig inderdaad. Sedans zijn er niet zo heeeeel veel meer die een goede carrosserie hebben denk ik.
MvG Eric
Geen 4 bak gaan rijden, behalve als het echts als hobby is. En dat is het op lpg vast niet...
Overigens zou ik gaan kijken naar de jongere modellen. Die conserveren beter heb ik het idee. En zijn ook net wat beter in de afwerking. Overigens is de kleur mooi van deze, dat dan weer wel...
De prijs is ok, maar zeker geen koopje.