12 September 2007, 12:42
Zo'n negen maanden geleden hebben we het gehad over de GLT van Autocenter De Beemd in Velp. Tot 8 september 2007 heeft de auto hier drie jaar op naam gestaan! In die jaren heeft de auto buitengestaan, en dat is te zien aan de carroserie. Gisteren is de auto op Marktplaats gekomen onder de naam van Edwin. Enkele dagen daarvoor had ik nog geinformeerd naar de auto, of ze hem nog een keer gingen verkopen. En wat wil het toeval: de auto is kort daarna van eigenaar gewisseld. Deze auto heeft sinds 3 april 2004 geen APK meer. De Marktplaats-verkoper lijkt eenzelfde verhaaltje te houden als destijds de verkoper van Autocenter De Beemd. Hij heeft geprobeerd het kenteken onleesbaar te maken, maar het is duidelijk dat het hier gaat om PG-LV-11.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...t-aut.html
Waarom een duidelijke afrader?
Deze auto is een afrader omdat je als potentiele koper wordt bedrogen. Immers, de auto heeft helemaal niet 1 jaar stilgestaan, dat is 3 jaar geweest, hoogstwaarschijnlijk 3,5 jaar. En weg wegens tijdgebrek?!? Deze verkoper heeft de auto pas drie dagen en komt er dan achter tijdgebrek te hebben? Overigens heeft de verkoper alleen tijdgebrek als hij de auto voor een goede prijs verkoopt. De auto is niet van januari '84, maar van februari.
Ik vraag me af waarom de Marktplaats-verkoper de auto nu al wil verkopen. Zou hij de auto zelf als spekkoper hebben opgekocht? Of zou hij hem gratis hebben meegenomen? Of is het stiekem toch een verkoper van De Beemd die hem op zijn eigen naam heeft gezet? Er zit iig een luchtje aan deze auto.
Zo zie je maar, als je een beetje de markt in de gaten houdt, dan kom je er al snel achter hoe leugenachtig deze is.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...t-aut.html
Waarom een duidelijke afrader?
Deze auto is een afrader omdat je als potentiele koper wordt bedrogen. Immers, de auto heeft helemaal niet 1 jaar stilgestaan, dat is 3 jaar geweest, hoogstwaarschijnlijk 3,5 jaar. En weg wegens tijdgebrek?!? Deze verkoper heeft de auto pas drie dagen en komt er dan achter tijdgebrek te hebben? Overigens heeft de verkoper alleen tijdgebrek als hij de auto voor een goede prijs verkoopt. De auto is niet van januari '84, maar van februari.
Ik vraag me af waarom de Marktplaats-verkoper de auto nu al wil verkopen. Zou hij de auto zelf als spekkoper hebben opgekocht? Of zou hij hem gratis hebben meegenomen? Of is het stiekem toch een verkoper van De Beemd die hem op zijn eigen naam heeft gezet? Er zit iig een luchtje aan deze auto.
Zo zie je maar, als je een beetje de markt in de gaten houdt, dan kom je er al snel achter hoe leugenachtig deze is.
Volvo 740 tic '84.