9 September 2007, 00:22
Nope, verkeerd begrepen:
* als je turbometer aangeeft dat ie nog ergens in geel staat, dan is je turbodruk niet te hoog;
* je turbolampje gaat alleen branden bij TE hoge druk en wordt via dezelfde slang aangestuurd als je metertje
* dus als je niks hebt versteld en je turbometertje is ok, dan is er dus iets mis met je sensor
* deze sensor hebben ze sowieso weggelaten bij de nieuwere turbomodellen (ik heb m niet)
Dus wat je kan doen:
* blijven gassen en het lampje negeren
* sensor maken
* sensor demonteren
Iig niet minder gas geven ;D
* als je turbometer aangeeft dat ie nog ergens in geel staat, dan is je turbodruk niet te hoog;
* je turbolampje gaat alleen branden bij TE hoge druk en wordt via dezelfde slang aangestuurd als je metertje
* dus als je niks hebt versteld en je turbometertje is ok, dan is er dus iets mis met je sensor
* deze sensor hebben ze sowieso weggelaten bij de nieuwere turbomodellen (ik heb m niet)
Dus wat je kan doen:
* blijven gassen en het lampje negeren
* sensor maken
* sensor demonteren
Iig niet minder gas geven ;D
