19 August 2007, 22:50
in A´dam zuidoost zit een dealer, en die heeft nog steeds onderdelen, zo niet op voorraad, dan wel te bestellen, zo heb ik er onder meer stoot/sierstrippen + van die dingetjes om ze te bevestigen, koppakking, waterpomp ed. gehaalt, en bij Hooftman in Gouda een olietemp. sensor.
gewoon even bellen, en naar het magazijn vragen.
voor m'n Talbot Samba kan ik ook nog steeds bij Peugeot NOS bestellen: km.teller kabel, schakelstangen, naalden voor de carbs., en anders via de ge-eikte paden:Ronald van estateservices heeft een heleboel, ook Bram & 200liefhebber hier op het forum hebben een hoop liggen!, en kunnen je anders wel weer op weg helpen, ook Elferink in Enter heeft een hoop.
en anders gewoon hier vragen, we hebben samen wel een klein wagenpark aan onderdelen liggen, vermoed ik ;D ;D
gewoon even bellen, en naar het magazijn vragen.
voor m'n Talbot Samba kan ik ook nog steeds bij Peugeot NOS bestellen: km.teller kabel, schakelstangen, naalden voor de carbs., en anders via de ge-eikte paden:Ronald van estateservices heeft een heleboel, ook Bram & 200liefhebber hier op het forum hebben een hoop liggen!, en kunnen je anders wel weer op weg helpen, ook Elferink in Enter heeft een hoop.
en anders gewoon hier vragen, we hebben samen wel een klein wagenpark aan onderdelen liggen, vermoed ik ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99