28 July 2007, 21:53
JD Engineering?? Praat me er niet van >
Werk bij de importeur en we krijgen erg veel garantieclaims van auto's die hij heeft getuned..... Worden niet gehonoreerd trouwens. Levert in principe prima werk, maar hij tuned ze te ver+te makkelijk en dan krijg je kapotte turbo's etc. Voor de echte fan geen probleem: die weet wat voor risico ie neemt (geen fabrieksgarantie meer en kans op motorschade bij onjuist gebruik), maar de gemiddelde berijder denkt daar toch anders over.
Wij leveren zelf ABT Tuning via importeur met behoud van je fabrieksgarantie en die gasten doen het met meer kennis en beleid + leveren bijna hetzelfde vermogen. Kan nog veel verder: ze leveren bijv. ook mijn A3 met een grotere turbo en uitlaat: 310pk
Maar met dat soort zaken overschrijd je het max. koppel wat de fabrikant voorschrijft en daar doen we dus niet aan mee. Wel jammer, want ik heb laatst in een A4 met 480PK gereden (doorgetunede 2.7 BiTurbo): lachuh!!
Maar back to Volvo: eerst zorgen dat ik 'm goed rijdend heb en dan best kans dat ik de onderdelen ga verzamelen die nodig zijn voor 350pk. En de buitenkant verder hetzelfde houden. Dat lijkt me echt super! D'r zit nu toch meer dan genoeg geld in, dus die laatste paar duizend euro....
Werk bij de importeur en we krijgen erg veel garantieclaims van auto's die hij heeft getuned..... Worden niet gehonoreerd trouwens. Levert in principe prima werk, maar hij tuned ze te ver+te makkelijk en dan krijg je kapotte turbo's etc. Voor de echte fan geen probleem: die weet wat voor risico ie neemt (geen fabrieksgarantie meer en kans op motorschade bij onjuist gebruik), maar de gemiddelde berijder denkt daar toch anders over. Wij leveren zelf ABT Tuning via importeur met behoud van je fabrieksgarantie en die gasten doen het met meer kennis en beleid + leveren bijna hetzelfde vermogen. Kan nog veel verder: ze leveren bijv. ook mijn A3 met een grotere turbo en uitlaat: 310pk
Maar met dat soort zaken overschrijd je het max. koppel wat de fabrikant voorschrijft en daar doen we dus niet aan mee. Wel jammer, want ik heb laatst in een A4 met 480PK gereden (doorgetunede 2.7 BiTurbo): lachuh!!Maar back to Volvo: eerst zorgen dat ik 'm goed rijdend heb en dan best kans dat ik de onderdelen ga verzamelen die nodig zijn voor 350pk. En de buitenkant verder hetzelfde houden. Dat lijkt me echt super! D'r zit nu toch meer dan genoeg geld in, dus die laatste paar duizend euro....
