15 July 2007, 00:14
je kunt ook nog overwegen om even te vragen wat dat revisiebedrijf vraagt voor de klus.
ze kennen jou en de motor en kopen die leidingen vast nog goedkoper in dan een universele garage (laat staan dealer).
met een beetje mazzel passen ze enige coulance toe en ben je voor inkoop plus arbeid klaar.
Van verschillende nieuwe dieselmotoren mag je de inspuitleidingen zelf niet eens losdraaien en weer vast zetten, je bent dan verplicht nieuwe te nemen.
Dit vanwege het feit dat de leidingen ook dienst doen als drukpiekopvang.
Ze worden daardoor zo hoog belast dat de geringste verdraaiing al breuk op kan leveren.Je praat dan over drukken van een paar honderd bar tot een kleine duizend aan toe.
Geef mij maar ouderwetse D24 techniek.
groet, Jan
ze kennen jou en de motor en kopen die leidingen vast nog goedkoper in dan een universele garage (laat staan dealer).
met een beetje mazzel passen ze enige coulance toe en ben je voor inkoop plus arbeid klaar.
Van verschillende nieuwe dieselmotoren mag je de inspuitleidingen zelf niet eens losdraaien en weer vast zetten, je bent dan verplicht nieuwe te nemen.
Dit vanwege het feit dat de leidingen ook dienst doen als drukpiekopvang.
Ze worden daardoor zo hoog belast dat de geringste verdraaiing al breuk op kan leveren.Je praat dan over drukken van een paar honderd bar tot een kleine duizend aan toe.
Geef mij maar ouderwetse D24 techniek.
groet, Jan

