25 June 2007, 15:17
Citaat:Daan, Net ff mijn haynes opgezocht en warempel ik heb notities gemaakt. Wat ik er nog van begrijp:
stekker 32: 1BR op 2BR, 2BLR op :BLR, 4GR op 1GR. gewerkt vanuit de auto naar het klokkenspel. Kan het zijn dat er maar 3 gebruikt worden op deze stekker? Inderdaad is hier de kleur gevolgd maar ik weet niet of dit gelijk goed was.
Van stekker 31 heb ik wel alle kleurcodes genoteerd maar waar ik wat op aangesloten heb!!?? Vanuit de auto waren blijkbaar alleen 2,3,5,6,8,9,10 + 11 in gebruik. terwijl op de nieuwe klok (Dacht van een italiaanse turbo!) de nrs 4 en 6 niet in gebruik waren. Aan de hand van de schema's heb je zo gezien of een en ander dezelfde funktie heeft per kleur. Dat heb ik toen ook gedaan meen ik me te herinneren.
Stekker 34 is in beide gevallen 2x rood geweest dus heb ik klakkeloos zo aangesloten.
Tis allemaal al de nodige jaren geleden. Ik hoop dat je er iets aan heb. Hoor graag het resultaat. Gegroet, Joseph
In het 1979 model is stekker 34 niet aanwezig (lipje op de 'nieuwe' instrumentenpaneel. Gezien de kleur rood zou je kunnen zeggen dat dit een constante plus is. Dit weet ik natuurlijk niet zeker, dus vandaar de vraag of iemand dit wel weet. (mogelijk constante plus in stand II en III van het contactslot!?)
Helaas mis ik nu een schema van de stekkers / instrumentenpaneel van het 1979 model. Wellicht dat iemand dit nog heeft liggen (Skidje!?). Dit in het geval dat kleur niet alles zegt.
Daarbij heb ik nog de vraag of de aarding van het instrumentenpaneel via de stekkers verloopt, of dat dit nog apart moet worden aangesloten. (Eerder dacht ik dat het lipje van stekker 34 een aarde was)

