22 June 2007, 16:55
De B21et heeft mechanische injectie de kabelboom van het motorblok t.o.v. een carburateurmotor is slechts een enkele blauwe draad die de startinjector etc. aanstuurd. Deze zal je dus moeten toevoegen en aansluiten op nr 50 van het startslot (stand 3 dus). Verder zitten de problemen bij mij vooral bij de interne verlichting en de aansluring van de lampjes in het dashboard zelf. Starten / lopen etc. is geen probleem.
Ik begrijp dat jij dit zelf dus al hebt opgelost t.a.v. het dashboard. Heb je de verschillende draden proefsgewijs achterhaald, of heb je gebruik kunnen maken van bedradingsschema's. In zekere zin heb ik zo'n schema van het 1979 model, maar niet van het nieuwe dashboard / latere modellen 1983/1984. Kun jij je toevallig nog herinneren of de kleurcodes van de bedrading wel overeenkomt, maar dat het dus bijvoorbeeld puur om een volgorde gaat van plaatsing op de ronde en maanvormige stekker!? Ik hoor het graag ;D
Ik begrijp dat jij dit zelf dus al hebt opgelost t.a.v. het dashboard. Heb je de verschillende draden proefsgewijs achterhaald, of heb je gebruik kunnen maken van bedradingsschema's. In zekere zin heb ik zo'n schema van het 1979 model, maar niet van het nieuwe dashboard / latere modellen 1983/1984. Kun jij je toevallig nog herinneren of de kleurcodes van de bedrading wel overeenkomt, maar dat het dus bijvoorbeeld puur om een volgorde gaat van plaatsing op de ronde en maanvormige stekker!? Ik hoor het graag ;D

