22 June 2007, 16:17
Shell V-power is inderdaad leuk want het schijnt reinigend te werken. Echter, dit is geen RoN98 wat de B21ET toch echt officieel moet drinken. >
Zie ook andere topics alhier bij Volvolvo.nl
Grote beurt is uitgevoerd. 2x Wyns erin gehad achter elkaar en 1x eenzelfde spulletje van een bevriend automonteur die beweert dat dat spul vele malen beter werkt dan Wyns en alleen via garages te verkrijgen is. Merk weet ik ff niet meer. Verder...alle punten die je opnoemt heb ik vervangen. Enkel het kleppen stellen is nog niet gebeurd en daar zit m denk ik de fout. Plus de achterremmen lopen volgens mij ietsje aan. Dat is wel wat om misschien morgen te reviseren.
Vandaag 230km op de dagteller. De tankmeter geeft alweer bijna het rode gedeelte aan! Poeh! :-( 1 op 10 zou ik heeeeel tevreden mee zijn.
Klik hier om de veelgestelde vragen van op de website van Shell te lezen.

Citaat:
Is Shell V-Power geschikt voor alle voertuigen?
Shell V-Power is geschikt voor alle auto's die Euro 95 gebruiken. Zelfs gebruikers van Super Plus 98 kunnen in de meeste gevallen probleemloos Shell V-Power tanken. Een beperkt aantal oudere auto's heeft echter een minimale octaanbehoefte van 98. Indien uw auto een octaanbehoefte heeft van minimaal 98, adviseren wij u Super Plus 98 te blijven gebruiken. Raadpleeg in geval van twijfel uw instructieboekje of uw garage.
Grote beurt is uitgevoerd. 2x Wyns erin gehad achter elkaar en 1x eenzelfde spulletje van een bevriend automonteur die beweert dat dat spul vele malen beter werkt dan Wyns en alleen via garages te verkrijgen is. Merk weet ik ff niet meer. Verder...alle punten die je opnoemt heb ik vervangen. Enkel het kleppen stellen is nog niet gebeurd en daar zit m denk ik de fout. Plus de achterremmen lopen volgens mij ietsje aan. Dat is wel wat om misschien morgen te reviseren.
Vandaag 230km op de dagteller. De tankmeter geeft alweer bijna het rode gedeelte aan! Poeh! :-( 1 op 10 zou ik heeeeel tevreden mee zijn.
Klik hier om de veelgestelde vragen van op de website van Shell te lezen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"