22 June 2007, 12:11
Daan,
Met mijn 1978 244 heb ik hetzelfde probleem gehad. Beetje de draden uitgepluisd allemaal doorgeknipt and op de juist draad naar de stekker weer aangesloten. Er was wel een verschil met jou project. Ik ben bij een carb motor gebleven. In jou geval moet er hier en daar iets extra worden aangesloten denk ik vanwege het injektie gedeelte.
Wil je me aub op de hoogte houden? Kan zijn dat ik een 1979 ook ga voorzien van een Turbohart.
Gegroet en succes.
Met mijn 1978 244 heb ik hetzelfde probleem gehad. Beetje de draden uitgepluisd allemaal doorgeknipt and op de juist draad naar de stekker weer aangesloten. Er was wel een verschil met jou project. Ik ben bij een carb motor gebleven. In jou geval moet er hier en daar iets extra worden aangesloten denk ik vanwege het injektie gedeelte.
Wil je me aub op de hoogte houden? Kan zijn dat ik een 1979 ook ga voorzien van een Turbohart.
Gegroet en succes.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..


