3 October 2005, 15:08
Hallo iedereen,
Ik ben dus diegene, waarvan Sander van Buiten de volvo naar Polen heeft gebracht.
Het is een mooie 265 GLE met zeer veel optie. Het enige dat er nog niet op zit is een CC. Maar daar ben ik nu mee bezig, om deze ergens orgineel te krijgen.
Het is een americaanse uitvoering met dubbele koplamp en dakreling.
Rijd op gas en heeft een 3 traps automaat met overdrive.
Heeft mooie 25 spaaks lm wielen, welke nog een keer gepoedercoat moeten worden.
Heb nu een reserve motorblok gekocht en wil deze uit elkaar halen en laten reviseren. Heb ik altijd eentje op voorraad heb.
Zijn van plan om de volvo lang te gebruiken.
Afgelopen vakantie hebben we moeiteloos genoten van de auto, airco enz in Frankrijk. We hebben de nodige Km's gereden met caravan. We zijn nu echt burgelijk geworden.
We zijn druk bezig om deze auto goed te houden.
:lol:
Ik ben dus diegene, waarvan Sander van Buiten de volvo naar Polen heeft gebracht.
Het is een mooie 265 GLE met zeer veel optie. Het enige dat er nog niet op zit is een CC. Maar daar ben ik nu mee bezig, om deze ergens orgineel te krijgen.
Het is een americaanse uitvoering met dubbele koplamp en dakreling.
Rijd op gas en heeft een 3 traps automaat met overdrive.
Heeft mooie 25 spaaks lm wielen, welke nog een keer gepoedercoat moeten worden.
Heb nu een reserve motorblok gekocht en wil deze uit elkaar halen en laten reviseren. Heb ik altijd eentje op voorraad heb.
Zijn van plan om de volvo lang te gebruiken.
Afgelopen vakantie hebben we moeiteloos genoten van de auto, airco enz in Frankrijk. We hebben de nodige Km's gereden met caravan. We zijn nu echt burgelijk geworden.
We zijn druk bezig om deze auto goed te houden.
:lol:
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering