10 April 2007, 12:41
Vlak voor groot onderhoud daalde het verbruik meestal tot rond de 1 op 8. Dat was met een B230F. Intussen is die auto niet meer in ons bezit (ergens een ander draadje gaat daarover). De motor had een hardnekkige storing in het motormanagement die incidenteel resetten noodzakelijk maakte. Maar goed 1 op 8 en zelfs 1 op 9 moet redelijk tot goed te doen zijn in mijn ogen met een B230F.
De eerste grote rit met een 940 LPT/LPI geven ook aan dat het verbruik ergens rondt de 1 op 8 zit. Zou mooi zijn als dat iets verbeterde maar ik denk dat voorlopig de grijns niet van mijn gezicht te halen is. Ik vindt de 240 nog steeds mooier maar wat rijdt zo'n 940 met Turbo lekker. Na meer dan 6 ton op de teller waren de stoelen op maar die in de 940 voelen aan als nieuw.
Marc
(ik moet waarschijnlijk nog de tekst onder mijn berichtjes aanpassen en ja de foto's volgen ook nog).
De eerste grote rit met een 940 LPT/LPI geven ook aan dat het verbruik ergens rondt de 1 op 8 zit. Zou mooi zijn als dat iets verbeterde maar ik denk dat voorlopig de grijns niet van mijn gezicht te halen is. Ik vindt de 240 nog steeds mooier maar wat rijdt zo'n 940 met Turbo lekker. Na meer dan 6 ton op de teller waren de stoelen op maar die in de 940 voelen aan als nieuw.
Marc
(ik moet waarschijnlijk nog de tekst onder mijn berichtjes aanpassen en ja de foto's volgen ook nog).
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting