1 April 2007, 22:45
Funsdaf schreef:Hier lijkt het inderdaad of het LPG gewoon in het luchtfilter wordt gedropt.
Moest ook ff 3x kijken maar nee hoor. Carteronluchting op het filter en op de eerste foto zie je de slang van verdamper vlak voor het spruitstuk aangesloten zitten.
Eerste vraag hoort te blijven....HOE STAAT HET MET HET ONDERHOUD


- bougies/kabels/rotor en verdeelkap Dat laatste is door iedereen te doen in 5 minuten ;D
- Luchtfilter (Teveel olie is dicht luchtfilter dus erg rijk mengsel =veel verbruik)
- Kleppen
en vergeet gelijk de rest niet maar dar is je verbruik minder afhankelijk van.
Bandenspanning helpt ook, de Duitse Anwb zegt dat je rustig 0,5 bar boven de voorgeschreven spanning kan. Zorg dan wel voor voldoende profiel en knal bij nat weer niet gelijk je stuur maximaal om op de rotonde

Als je er zeker van bent dat dit gedaan is kan je verder gaan zoeken.
Suc6
[img][/img]