17 March 2007, 15:50
Ook ik ben bezig met het opnieuw installeren van een B21ET in een restauratie projectje.
Hierbij heb ik echter nog twee vragen.
Omdat de tank die nu in de auto zit, niet de tank is van een turbo, blijkt er bij mij geen pompje te zitten in het tankmechanisme. Is dit dus noodzaak voor de K-jetronic installatie!? Zo ja, heeft iemand nog een compleet mechanisme met pompje liggen (off topic)
Tevens heb ik ook een brandstofpomp met slechts 2 aansluitingen. Bij de originele pomp (Rechts, toen der tijd van de turbo afgehaald), mis ik een aansluiting (bij de huidige pomp wel aanwezig). Dit terwijl op de tank wel drie aansluitingen zitten zoals ook op de foto te zien is. Iemand een idee of dit klopt?
![[Afbeelding: dscf4965fp7.th.jpg]](http://img223.imageshack.us/img223/7615/dscf4965fp7.th.jpg)
Goed topic trouwens! wellicht iets waar ook ik nog mee te maken ga krijgen.
Hierbij heb ik echter nog twee vragen.
Omdat de tank die nu in de auto zit, niet de tank is van een turbo, blijkt er bij mij geen pompje te zitten in het tankmechanisme. Is dit dus noodzaak voor de K-jetronic installatie!? Zo ja, heeft iemand nog een compleet mechanisme met pompje liggen (off topic)
Tevens heb ik ook een brandstofpomp met slechts 2 aansluitingen. Bij de originele pomp (Rechts, toen der tijd van de turbo afgehaald), mis ik een aansluiting (bij de huidige pomp wel aanwezig). Dit terwijl op de tank wel drie aansluitingen zitten zoals ook op de foto te zien is. Iemand een idee of dit klopt?
![[Afbeelding: dscf4965fp7.th.jpg]](http://img223.imageshack.us/img223/7615/dscf4965fp7.th.jpg)
Goed topic trouwens! wellicht iets waar ook ik nog mee te maken ga krijgen.