4 February 2007, 10:28
Tja, .eu dat klopt....
Waar loopt het vast?
Voortrein 260 blijkt beduident verschillend t.o.v. 240 motorsteunen zijn verschillend (gaten in trein Ãn dikte trein)
positie trein is anders, iets naar achteren, m.a.g dat de versnellingsbak naar achteren verschuifd,
positie van de motorsteunen op het blok is anders, zoniet door balansassen redelijk onmogelijk, (wil balansassen niet schrappen omdat dit het probleem niet oplost)
Nu nog in afwachting van een mail van volvocars zweede omdat in VADIS efbeeldingen staan waarbij het erop lijkt dat het motorsteunen voor een 240 zijn.....
If not? :'( Tja what if)
Andere brug met nieuw stuurhuis met blijvend probleem betreffende steunen blok
aanpassen huidige brug zodat steunen gaan passen....maar de bak kan er niet in omdat de motor nog niet optimaal staat....
ander onderblok?
b230fk.....past de turbo terugvoorleiding niet meer, oliepomp extern distributieriem probleem....
dilemma,
2.5 v6 turbo uit renault dan maar? :-\
Waar loopt het vast?
Voortrein 260 blijkt beduident verschillend t.o.v. 240 motorsteunen zijn verschillend (gaten in trein Ãn dikte trein)
positie trein is anders, iets naar achteren, m.a.g dat de versnellingsbak naar achteren verschuifd,
positie van de motorsteunen op het blok is anders, zoniet door balansassen redelijk onmogelijk, (wil balansassen niet schrappen omdat dit het probleem niet oplost)
Nu nog in afwachting van een mail van volvocars zweede omdat in VADIS efbeeldingen staan waarbij het erop lijkt dat het motorsteunen voor een 240 zijn.....
If not? :'( Tja what if)
Andere brug met nieuw stuurhuis met blijvend probleem betreffende steunen blok
aanpassen huidige brug zodat steunen gaan passen....maar de bak kan er niet in omdat de motor nog niet optimaal staat....
ander onderblok?
b230fk.....past de turbo terugvoorleiding niet meer, oliepomp extern distributieriem probleem....
dilemma,
2.5 v6 turbo uit renault dan maar? :-\
960 3.0 '95<br />265 1980<br />262c`80....(castraat)

