27 January 2007, 14:11
Bartjuuu ;D
Ik zie dat dit je probleem het zelfde lijkt als die van mij. Heb je bij de ruil motor ook een andere carburateur erop gezet? Men wist mij te vertellen dat er in het membraam een scheurtje zat en dat dat de oorzaak was van de problemen. Enne oook mijn auto zet de hele straat onder de damp. De damp (of rook) is wordt steeds minder naarmate de auto warmer wordt. Dus ik neem aan dat dit verder geen kwaad kan.
Oja bij het overschakelen van benzine naar gas eerst schakelaar in middenstand houden (de 0 stand) dan rijd je je leidingen leeg en dan kan je veilig over schakelen op gas. Doe je dit niet dan is de kans op een back-fire best groot (is mij verteld tenminste) omdat je dan een tijdje op "gemengde" brandstof rijdt.
Hoop voor je dat je hier wat aan hebt, niks is minder dan een klacht en je niet weet waarom.
Ik zie dat dit je probleem het zelfde lijkt als die van mij. Heb je bij de ruil motor ook een andere carburateur erop gezet? Men wist mij te vertellen dat er in het membraam een scheurtje zat en dat dat de oorzaak was van de problemen. Enne oook mijn auto zet de hele straat onder de damp. De damp (of rook) is wordt steeds minder naarmate de auto warmer wordt. Dus ik neem aan dat dit verder geen kwaad kan.
Oja bij het overschakelen van benzine naar gas eerst schakelaar in middenstand houden (de 0 stand) dan rijd je je leidingen leeg en dan kan je veilig over schakelen op gas. Doe je dit niet dan is de kans op een back-fire best groot (is mij verteld tenminste) omdat je dan een tijdje op "gemengde" brandstof rijdt.
Hoop voor je dat je hier wat aan hebt, niks is minder dan een klacht en je niet weet waarom.

