21 January 2007, 14:35
JT uitlaat is niet te vergelijken met een ferrita, dat is zeker waar.
hoe de JT eruit ziet doet me niet zoveel, hij moet doen waar ie voor bedoeld is.
Ik lig niet dagelijks(ook niet wekelijks of maandelijks
) onder mijn auto om te kijken hoe mn uitlaat eruit ziet ???
dus hoe die er precies uitziet kan me niets schelen.
En aangezien ik ook geen last heb van een dwarse demper zit het voor mij wel goed.
- zit er bij de ferrita trouwens wel een dwarse demper voor 240's ?-
De ferrita heeft een veel langere levensduur, ook helemaal mee eens, maar die ferrita zal 1 voor 1 al jullie volvo's -en de mijne ook- overleven. (denk ik zo)
En daarom vind ik het zonde om er +/- 700 eu aan uit te geven.
En mijn mening is dat de meeste mensen die hier rondlopen/hangen/actief zijn op dit forum niet met extreme tuningplannen rondlopen, dus waarom dan een volledig RVS 3'' inch uitlaat ??
Maargoed dit is de mening van iemand die zojuist een JT uitlaatje besteld heeft voor 352,50 inclusief verzendkosten.
hoe de JT eruit ziet doet me niet zoveel, hij moet doen waar ie voor bedoeld is.
Ik lig niet dagelijks(ook niet wekelijks of maandelijks

dus hoe die er precies uitziet kan me niets schelen.
En aangezien ik ook geen last heb van een dwarse demper zit het voor mij wel goed.
- zit er bij de ferrita trouwens wel een dwarse demper voor 240's ?-
De ferrita heeft een veel langere levensduur, ook helemaal mee eens, maar die ferrita zal 1 voor 1 al jullie volvo's -en de mijne ook- overleven. (denk ik zo)
En daarom vind ik het zonde om er +/- 700 eu aan uit te geven.
En mijn mening is dat de meeste mensen die hier rondlopen/hangen/actief zijn op dit forum niet met extreme tuningplannen rondlopen, dus waarom dan een volledig RVS 3'' inch uitlaat ??
Maargoed dit is de mening van iemand die zojuist een JT uitlaatje besteld heeft voor 352,50 inclusief verzendkosten.