19 January 2007, 18:20
@John242; dat ik zoiets nog uit jou mond hoor komen geweldig ;D dat je eindelijk door hebt dat er echt volvo's zijn die meer als 300 pk hebben. 
(zoals ook de Van Kronenburg volvo... die trouwens bezig is met een 16V kop en een andere turbo ;D )
@Funsdaf; raar maar waar, je ziet wel vaker bij de 8 kleppers dat de turbo daar geplaatst word, omdat de turbo anders tegen de wielkast komt
//
Als iemand het na wil doen mag je best een Garrett GT45 turbo lenen van me
is van een volvo landbouw machine, ongeveer hetzelfde formaat.
Alleen die knul snapt het niet helemaal, hij denkt te kunnen draaien met een M46 ;D ;D ;D
met die set-up zal die m46 het gauw voor gezien houden, ook al gaat ie eerst maar 10 psi draaien...
Maar op turbobricks.com staan idd echt geweldige projecten ja :o :o

(zoals ook de Van Kronenburg volvo... die trouwens bezig is met een 16V kop en een andere turbo ;D )
@Funsdaf; raar maar waar, je ziet wel vaker bij de 8 kleppers dat de turbo daar geplaatst word, omdat de turbo anders tegen de wielkast komt

//
Als iemand het na wil doen mag je best een Garrett GT45 turbo lenen van me

Alleen die knul snapt het niet helemaal, hij denkt te kunnen draaien met een M46 ;D ;D ;D

met die set-up zal die m46 het gauw voor gezien houden, ook al gaat ie eerst maar 10 psi draaien...
Maar op turbobricks.com staan idd echt geweldige projecten ja :o :o