27 December 2006, 22:13
Erik265 schreef:a.huis schreef:heej stelletje .........:wink: zijn er ook Noord Hollanders welkom daar bij jullie ?
Mijn eiland hoort dan wel niet bij Friesland
maar ik ben eind januari / begin februari waarschijnlijk een dag of wat in Groningen dus misschien kan/mag ik ook wel even komen buurten tegen die tijd 8)
Als je de eerste twee regels van het Fries volkslied kunt zingen, ben je van harte welkom![]()
Van wanneer tot wanneer ben je hier in de buurt?
Nou heb ik een kennis die is een aantal jaar geleden getrouwd en die zal zeker het hele volkslied nog wel kennen want die is met z'n vrijgezellen feest gaan zeilen in Friesland met vrienden , kon ie mooi bij elke haven / aanlegsteiger / terras waar ze langs kwamen het volkslied van friesland zingen op het dek, die had dus geen stem meer over aan het eind van de dag [size=9px].( en op de bruiloft mocht hij nog een keer voor alle gasten, sta je daar als echte tesselaar het volkslied van friesland te zingen)[/size]

Nog even en ze gaan roepen dat we bij friesland horen :evil:
Maar even zonder gekheid ,het zal de week voor of na de 28e van Januari zijn [size=9px](nog niet helemaal zeker)[/size] dat we weer naar de grote stad gaan dus i.i.g. een weekje als het lukt.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
en geen onderdelen meer........