20 December 2006, 17:14
verkoop mij dat lederen interieur dan! :lol: Of ruilen tegen blauw pullman? Oh nee laat maar want mn hele dash moet er dan uit.. :roll:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
Ladies and gents, Deusjevo's new 240 GLT Estate (1989)
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|