11 December 2006, 22:19
Rubicon schreef:ruuds70 schreef:Klopt, Is wel knap duur! En ik had toen een wachttijd van ruim drie maanden.
Scheelde mij toen ruim 700 euro t.o.v. LPG Techniek Limburg
Groet
Ruud
Van Meenen in Eeklo hanteert best ook wel lange wachttijden. Kon ook wel twee maanden worden, geloof ik. Natuurlijk al minder dan drie maanden700 euro duurder, dus, dan in Limburg? Al even geleden, maar Van Meenen vroeg iets van 1250 - 1300 euro (btw inclusief). Maar die hadden dus nog niet gehoord van vertikale ringtanks. Wat me overigens wel heel erg verbaast, dus ik geloof dat ik net die dag de meest onwetende medewerker aan de lijn had :?
Bedankt Saint, ik ga straks even een mailtje sturen. Vrijblijvend info vragen kan nooit kwaad 8)
LPG techniek Limburg zit in Houthalen 011/606899. Ikzelf was niet zo tevreden over hun service.Auto Inbouw Service Baarlo zit in Baarlo (Nederlands Limburg). Had destijds liever met hun zaken gedaan omdat hun service echt toppie is. Hun prijs en wachttijd was me echter wat te gortig, vandaar.
Zijn er dan geen LPG inbouwers bij jou in de buurt?
Groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)