24 November 2006, 16:49
volvoman0_0 schreef:Goed om ook dit geluid te horen. Tja, die PRV-V6's, ik vermoed dat Ton teveel verwaarloosde blokken voor z'n neus heeft gehad. Want we weten het allemaal: op zich niet veel mis met die motoren MITS je ze zeer nauwgezet onderhoudt (geldt trouwens ook voor de VW-diesels). En dat schiet er wel eens bij in. En eerlijk is eerlijk zo onverwoestbaar als de andere motoren zijn ze niet.Knut schreef:Sander van Buiten schreef:Van Amerongen: botte boer
Of ie goed is? GEEN idee! :lol:
Prima adres, kom er zelf al zo'n 12 jaar, met 240 en 850. Weten alles van d'oudere Volvo. Een aanrader dus. Ton kan een beetje 'bonkig' zijn, maar vergeet niet dat ie erg veel 'gelukzoekers' op het erf krijgt. Misschien werd jij daar ook voor versleten (als je het niet bent 8)).
daar 10 jaar geleden een 940 gekocht en hij weet nog steeds mijn naam.
monteurs zijn ok, doen bijv ook aan klepstelen slijpen bij een uitgestelde kop, kom daar maar eens om bij een gewone garage,
goede garage dus en werken samen met de dealer in zeist(broekhuis) hij de oudjes(relatief natuurlijk), zij de nieuwe modellen.
wil ook nog wel eens helpen bij mijn eigen knutselwerk met advies, kom niet aan met een PRV-V6, vintienietleuk.
Peeters, maartensdijk: nietnaartoegaan, heeft mij vroeger veel te veel geld gekost, toen ik nog niets wist van volvo's, kan er nog boos om worden.