1 September 2005, 14:16
Het probleem is dat ik momenteel nog geen garage heb.
Ik heb al bouwplannen enzo maar het is nu te laat om er mee te beginnen (moet eerst andere dingen slopen voordat ik kan beginnen met bouwen) dus dat komt volgende zomer pas, zodra de sneeuw weg is en de vorst uit de grond (eind mei ofzo
)
Dus helemaal uit elkaar halen is op dit moment geen optie, maar dat gaat zeker gebeuren als ik m'n garage gebouwd heb! Voorlopig heb ik een gigantische hoeveelheid electrische problemen waar ik me zorgen om kan maken.. Centrale vergrendeling, overdrive, dashboard lampjes, enz enz hebben allemaal aandacht nodig
Ik heb al bouwplannen enzo maar het is nu te laat om er mee te beginnen (moet eerst andere dingen slopen voordat ik kan beginnen met bouwen) dus dat komt volgende zomer pas, zodra de sneeuw weg is en de vorst uit de grond (eind mei ofzo
)Dus helemaal uit elkaar halen is op dit moment geen optie, maar dat gaat zeker gebeuren als ik m'n garage gebouwd heb! Voorlopig heb ik een gigantische hoeveelheid electrische problemen waar ik me zorgen om kan maken.. Centrale vergrendeling, overdrive, dashboard lampjes, enz enz hebben allemaal aandacht nodig
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98