13 November 2006, 16:40
wel even de flens naar de turbo uitfrezen, die is veel kleiner dan de ingang van een T03. Dat voorkomt ook het bekende scheuren van de nieuwere spruitstukken.
Ik heb begrepen dat in 1990 de nieuwe spruitstukken gekomen zijn.
Kijk eens hier: http://www.pbase.com/stealthfti/miscellany
je kunt een 90+ herkennen aan de verbinding tussen de flenzen en dat turbo met draadeinden bevestigd is ipv met doorgaande bouten (zoals de oudere dat hebben)
Zeker de moeite waard, maar houd er rekening mee dat de turbo iets anders geplaatst wordt, het scheelt enkele centimeters.
Ik heb begrepen dat in 1990 de nieuwe spruitstukken gekomen zijn.
Kijk eens hier: http://www.pbase.com/stealthfti/miscellany
je kunt een 90+ herkennen aan de verbinding tussen de flenzen en dat turbo met draadeinden bevestigd is ipv met doorgaande bouten (zoals de oudere dat hebben)
Zeker de moeite waard, maar houd er rekening mee dat de turbo iets anders geplaatst wordt, het scheelt enkele centimeters.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

