Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II
#3
wel even de flens naar de turbo uitfrezen, die is veel kleiner dan de ingang van een T03. Dat voorkomt ook het bekende scheuren van de nieuwere spruitstukken.
Ik heb begrepen dat in 1990 de nieuwe spruitstukken gekomen zijn.

Kijk eens hier: http://www.pbase.com/stealthfti/miscellany

je kunt een 90+ herkennen aan de verbinding tussen de flenzen en dat turbo met draadeinden bevestigd is ipv met doorgaande bouten (zoals de oudere dat hebben)

Zeker de moeite waard, maar houd er rekening mee dat de turbo iets anders geplaatst wordt, het scheelt enkele centimeters.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord


Berichten in dit topic
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jw240 - 13 November 2006, 16:40
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 14 November 2006, 00:16
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 14 November 2006, 20:27
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Ticcie - 19 November 2006, 13:39
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 19 November 2006, 18:34
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 3 December 2006, 17:24
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 3 December 2006, 22:32
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 4 December 2006, 18:40
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 6 December 2006, 18:32
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 6 December 2006, 23:47
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 7 December 2006, 18:28
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 8 December 2006, 00:10
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Ticcie - 11 December 2006, 23:29
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Ticcie - 12 December 2006, 11:48
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 14 December 2006, 14:43
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Ticcie - 14 December 2006, 21:18
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Ticcie - 15 December 2006, 17:15
Turbo Spruitstukken deel II / Turbo Manifolds Part II - door Jelmar - 15 December 2006, 18:33

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  240 Turbo naar LH 2.4 HansDAF 0 111 20 July 2025, 23:42
Laatste bericht: HansDAF
  Backfire 240 Turbo Richard245 3 3.085 9 June 2021, 00:05
Laatste bericht: Volvo240
  Turbo voor B19 et bert240turbo 2 2.975 28 March 2020, 09:42
Laatste bericht: Dopski
  245 turbo, leuk of problematisch? Hanzi 2 3.647 24 July 2019, 10:42
Laatste bericht: marc-f
  verhoogd stationair toerental 240 turbo Gus 3 4.793 12 November 2018, 14:24
Laatste bericht: Gus
  S40 T-4 200 pk turbo 1999 welke dump valve? S40 T-4 3 6.427 8 October 2015, 20:52
Laatste bericht: ronuh
  Artikel Volvo 242 Turbo intercooler in Duitse blad "Autobild Klassik" Kogelman 2 6.115 12 July 2015, 11:27
Laatste bericht: Kogelman
  Verschillen in 245 turbo's mikus 4 8.209 15 June 2015, 09:56
Laatste bericht: ruuds70
  240 gl turbo opbouwen? Royall 10 17.431 15 May 2015, 12:51
Laatste bericht: A_A
  Turbo vinden (Volvo s40 D1.9, 2001) Foxhill 1 12.134 6 November 2014, 15:21
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)