21 October 2006, 20:58
Okee, ik ken een metaalbewerkingsbedrijf in de buurt, maar deze kop is (bijna) uitgesteld, de 2e cilinder staat volgens een volvoklusser op 2.9mm... en het min volgens de volvogarage was 3.3mm (ofzo)... is het het waard? Kan elk metaalbewerkingsbedrijf een kop vlakken? Hoeveel gaat of moet er dan af :?:
En een kop van de sloop wil ik ook best wel, ik ken wel een goede in groningen, maar dat is waarschijnlijk teveel moeite en geld die m'n ouders er nog in willen steken
O, trouwens, vormt er erg snel roest op de cilinders? De pakking is nu al zo'n 2 week lek :twisted: :twisted: :twisted: en als ik dat tegenkom tijdens de "reparatie" ... wat dan? :?: :!:
En een kop van de sloop wil ik ook best wel, ik ken wel een goede in groningen, maar dat is waarschijnlijk teveel moeite en geld die m'n ouders er nog in willen steken

O, trouwens, vormt er erg snel roest op de cilinders? De pakking is nu al zo'n 2 week lek :twisted: :twisted: :twisted: en als ik dat tegenkom tijdens de "reparatie" ... wat dan? :?: :!:
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.