9 September 2006, 10:36
Ik heb een aantal keren, maandelijks een toegangscode gevraagd om op de ledensectie te mogen (jawel, ik ben lid :oops: ) maar kreeg hier tot vijf keer toe geen antwoord op. Heb toen maar eens een mailtje naar Henk gestuurd. Hierop kreeg ik vrij snel een antwoord en gisteren zowaar de toegangscode!
Ik wilde nl. mijn 240 bij de registervloot zetten, maar dat gaat dus niet via die optie :roll:
Reacties van het register en de snelheid ervan zijn volgens mij niet anders als bij andere clubs hoor. Ik denk dat deze mensen ook wel eens andere dingen om handen hebben (werk, gezin, een auto om aan te sleutelen, gras dat ze moeten knippen, filmpje pikken en weet ik wat al niet meer).
groet
Ruud
Ik wilde nl. mijn 240 bij de registervloot zetten, maar dat gaat dus niet via die optie :roll:
Reacties van het register en de snelheid ervan zijn volgens mij niet anders als bij andere clubs hoor. Ik denk dat deze mensen ook wel eens andere dingen om handen hebben (werk, gezin, een auto om aan te sleutelen, gras dat ze moeten knippen, filmpje pikken en weet ik wat al niet meer).
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)