6 September 2006, 13:01
Vanochtend maar zelf een multimeter gekocht. Ik dacht altijd dat die dingen veel duurder waren. Voor 11 euro heb ik een simpele, mooie digitale meter.
Direct weer gemeten en in de stand 20o geeft de meter nu 60 aan. Dat is dus 60 Ohm (gisteravond circa 50, toen stond de auto iets scheef).
Ik ga er dus van uit dat mijn vlotter in orde is. Kan het zijn dat de aansluiting van de benzinevlotter op de brandstofmeter gewoon is losgehaald en vervangen door de LPG vlotter?
Direct weer gemeten en in de stand 20o geeft de meter nu 60 aan. Dat is dus 60 Ohm (gisteravond circa 50, toen stond de auto iets scheef).
Ik ga er dus van uit dat mijn vlotter in orde is. Kan het zijn dat de aansluiting van de benzinevlotter op de brandstofmeter gewoon is losgehaald en vervangen door de LPG vlotter?
t's a real Estate when it's Volvo made!<br />245 GLT 1989<br />471.000 km and counting<br />www.sweden-parts.nl