31 August 2006, 21:16
Ik kwam op dit topic wegens PG auto's....Peter Verdoorn is destijds heftig in de 240 gedoken. Nu verdienen ze met de Volvo verkoop met z'n 3en hun brood mee, dat zijn andere prijzen bij de hobbyisten.
Maarrr niet het onderhoud, de man die nu dagelijks het onderhoud doet is een wandelende 240 bibliotheek.
Peter begint niet aan oldtimers en wees eerlijk, aan die oude zooi van ons vat geen boterham te verdienen. Onderdelen in overvloed, het roest te weinig en rijdt te lang door. Gevolg is dat we allemaal voor een duppie op de eerste rij willen zitten...
Ik kom er sinds 5 jaar voor dingen die ik niet zelf doe, kleppen stellen, M46 inbouwen en wat onderdelen. Peter weet veel en samen weten ze werkelijk alles. De prijs per uur is zeeeeeer betaalbaar.
Ze kunnen alles leveren en als het sneller moet zitten ze 2 km bij de Mijlcar vandaan. Een dealer waar de onderdelenman Hans en de werkplaatschef nog de tijd voor je neemt....
Bij de Jong Rdam kom ik niet meer hoewel ik er vorig jaar een leerling stage had lopen.
Maarrr niet het onderhoud, de man die nu dagelijks het onderhoud doet is een wandelende 240 bibliotheek.
Peter begint niet aan oldtimers en wees eerlijk, aan die oude zooi van ons vat geen boterham te verdienen. Onderdelen in overvloed, het roest te weinig en rijdt te lang door. Gevolg is dat we allemaal voor een duppie op de eerste rij willen zitten...
Ik kom er sinds 5 jaar voor dingen die ik niet zelf doe, kleppen stellen, M46 inbouwen en wat onderdelen. Peter weet veel en samen weten ze werkelijk alles. De prijs per uur is zeeeeeer betaalbaar.
Ze kunnen alles leveren en als het sneller moet zitten ze 2 km bij de Mijlcar vandaan. Een dealer waar de onderdelenman Hans en de werkplaatschef nog de tijd voor je neemt....
Bij de Jong Rdam kom ik niet meer hoewel ik er vorig jaar een leerling stage had lopen.
[img][/img]