19 August 2006, 01:04
GT loopt gewoon hoor ?
Enkel stomme foutjes gemaakt. Maar ik ga dan ook altijd even kijken wat niet kan. Ik kan de electronica meestal zelf reanimeren, dat helpt. Met K-jettronic was ik al toe aan een motorrevisie wegens weggespoelde oliefilm
Enne... Hoe weet jij nou eigenlijk dat de motor goed staat afgesteld ? Is een wide-band lambda-meter niet eens wat voor jou ?
De zucht naar bruikbare PK's is altijd onbevredigend....
Ik loop alleen nog te spelen met het inlaattraject. De LPG waait nog steeds het spruitstuk uit en ik twijfel aan.....
De nokkenas-timing.
Ook een erg belangrijk ding. Kan zomaar een paar graden verkeerd staan en dat scheelt veel power in bepaalde toerengebieden. Om toch maar even on-topic te blijven....
Enkel stomme foutjes gemaakt. Maar ik ga dan ook altijd even kijken wat niet kan. Ik kan de electronica meestal zelf reanimeren, dat helpt. Met K-jettronic was ik al toe aan een motorrevisie wegens weggespoelde oliefilm
Enne... Hoe weet jij nou eigenlijk dat de motor goed staat afgesteld ? Is een wide-band lambda-meter niet eens wat voor jou ?De zucht naar bruikbare PK's is altijd onbevredigend....
Ik loop alleen nog te spelen met het inlaattraject. De LPG waait nog steeds het spruitstuk uit en ik twijfel aan.....
De nokkenas-timing.
Ook een erg belangrijk ding. Kan zomaar een paar graden verkeerd staan en dat scheelt veel power in bepaalde toerengebieden. Om toch maar even on-topic te blijven....
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl