18 August 2006, 15:45
Precies wat ik verwachtte: ieder keer hun verhaal veranderen/ aanpassen (dus liegen) om eronder uit te komen.
En vervolgens proberen de klant dan maar voor het blok te zetten en hem voorstellen een gedeelte van de reparatie te betalen.
Ook al een bewijs dat ze weten dat de schuld bij hen ligt want anders zouden ze zoiezo elke claim van de klant negeren.
U heeft de keuze gemaakt om bij een dure dealer? garage uw auto in onderhoud te geven,juist om te voorkomen dat zulke akkefietjes als u nu aan de hand heeft zouden gebeuren.
Ik zou de garagehouder beslist erop wijzen dat het vertrouwen dat u in zijn bedrijf heeft is geschaad en dat u verwacht dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en dit fatsoenlijk oplost.
Hij probeert u voor het blok te zetten door u een deel van de reparatie te laten betalen maar u kunt hem ook voor het blok zetten door binnen een week duidelijkheid te verschaffen hoe hij dit gratis voor u op gaat lossen.
Een van de mogelijkheden voor hem is aanspraak maken op de bedrijfspolis die o.a. domme fouten van monteurs vergoed (bijv. iemand die een auto zonder motorolie erin start;ja,zulke dingen gebeuren echt).
En vervolgens proberen de klant dan maar voor het blok te zetten en hem voorstellen een gedeelte van de reparatie te betalen.
Ook al een bewijs dat ze weten dat de schuld bij hen ligt want anders zouden ze zoiezo elke claim van de klant negeren.
U heeft de keuze gemaakt om bij een dure dealer? garage uw auto in onderhoud te geven,juist om te voorkomen dat zulke akkefietjes als u nu aan de hand heeft zouden gebeuren.
Ik zou de garagehouder beslist erop wijzen dat het vertrouwen dat u in zijn bedrijf heeft is geschaad en dat u verwacht dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en dit fatsoenlijk oplost.
Hij probeert u voor het blok te zetten door u een deel van de reparatie te laten betalen maar u kunt hem ook voor het blok zetten door binnen een week duidelijkheid te verschaffen hoe hij dit gratis voor u op gaat lossen.
Een van de mogelijkheden voor hem is aanspraak maken op de bedrijfspolis die o.a. domme fouten van monteurs vergoed (bijv. iemand die een auto zonder motorolie erin start;ja,zulke dingen gebeuren echt).