10 August 2006, 22:36
Hallo Allemaal bedankt voor de reacties. Ja ik begrijp dat iedereen enthousiast is over zijn 245 Turbo (IC). Maaaarrrrrr, ik heb nu een 245 Super Polar zelf in onderhoud hetgeen aardig lukt.
Hoe zit het net de B21ET en onderdelen. Net zo makkelijk als een B200F? Zijn bijvoorbeeld spruitstukken die nog wel eens scheuren te vinden? Turbo's etc? Het moet allemaal wel leuk blijven.....Mijn 164 op LPG kan ik altijd nog blijven rijden.......
Heeft iemenad ervaringen met onderhoud als je op LPG 40000/jr rijdt en de moeilijkheden bij het vinden van onderdelen?
Bedankt.
Hoe zit het net de B21ET en onderdelen. Net zo makkelijk als een B200F? Zijn bijvoorbeeld spruitstukken die nog wel eens scheuren te vinden? Turbo's etc? Het moet allemaal wel leuk blijven.....Mijn 164 op LPG kan ik altijd nog blijven rijden.......
Heeft iemenad ervaringen met onderhoud als je op LPG 40000/jr rijdt en de moeilijkheden bij het vinden van onderdelen?
Bedankt.