8 August 2006, 15:44
Jep, ook inwoner van Zeewolde.
En regelmatig in een van de huizen ergens tegenover jou te vinden. (Zelf woon ik in Noord) Dus vandaar dat ik de groene herkende.
Sinds wanneer heb je die blauwe. Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gekeken.
Maar even off topic.
Je vraag over LPG inbouwen in de blauwe op het 240-260 registerforum kan je beter ook hier even stellen (heb je sneller antwoord)
Maar ik kan in ieder geval al zeggen dat Lean Messman uit Son (wel wat uit de buurt voor jou) een goede inbouwer is. Met name voor de 200 en 700 series.
Maar er zijn er meer.
En regelmatig in een van de huizen ergens tegenover jou te vinden. (Zelf woon ik in Noord) Dus vandaar dat ik de groene herkende.
Sinds wanneer heb je die blauwe. Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gekeken.
Maar even off topic.
Je vraag over LPG inbouwen in de blauwe op het 240-260 registerforum kan je beter ook hier even stellen (heb je sneller antwoord)
Maar ik kan in ieder geval al zeggen dat Lean Messman uit Son (wel wat uit de buurt voor jou) een goede inbouwer is. Met name voor de 200 en 700 series.
Maar er zijn er meer.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480

