29 July 2006, 11:08
yes, het rubber slangetje wat normaal vanaf je turbohuis naar je drukdoos loopt, moet je nu vanaf die nippel naar de drukdoos laten lopen. Kan mooi over de (nieuwe) ventilatorkap lopen met 2 wurgbandjes (zo zit het origineel plm ook).
Je CO moet je opnieuw laten afstellen. Je krijgt nu veel meer lucht in je mengsel en 't wordt dus armer - dat is gevaarlijk, want dan wordt eea warmer en kan zelfs voor gaten in je zuigers zorgen. Even langs een garage die 't kan stellen, is 2 minuten werk.
Alternatieve oliekoelerhouder zit erbij, of moet je die op maat zagen? En zit het 'kruis' erbij die je onder de rubberen mond plaatst van je K-Jetronic systeem? Anders heb je kans dat die inklapt als je goed gas geeft.
Je CO moet je opnieuw laten afstellen. Je krijgt nu veel meer lucht in je mengsel en 't wordt dus armer - dat is gevaarlijk, want dan wordt eea warmer en kan zelfs voor gaten in je zuigers zorgen. Even langs een garage die 't kan stellen, is 2 minuten werk.
Alternatieve oliekoelerhouder zit erbij, of moet je die op maat zagen? En zit het 'kruis' erbij die je onder de rubberen mond plaatst van je K-Jetronic systeem? Anders heb je kans dat die inklapt als je goed gas geeft.