10 July 2006, 18:34
Nou ja, er was van alles aan de hand daar vooraan. De remmen gingen niet goed terug, de remblokjes waren door roest op het bevestigingsplaatje (tijdje buitengestaan) wat aan het loslaten, en de remmen zijn een paar keer erg heet geworden. Niet leuk op de snelweg. Inderdaad gaat het stuur dan erg trillen en naar de vastlopende kant trekken (toevallig de kant van de vluchtstrook op, daar wilde ik toch al heen).
Het linkerwiel zat gewoon te los op de as, bij de APK hadden ze daar niks van gemerkt of misschien was het toen nog niet zo erg. Ik kon het wiel los voelen zitten, en het rammelde gewoon als ik erop sloeg.
De asmoer het allerkleinst mogelijk stukje aangedraaid en nu is-ie weer strak.
En hieperdepiep, het stuur trekt niet meer naar rechts! Vooral sinds het aandraaien van de moer.
Marc
Het linkerwiel zat gewoon te los op de as, bij de APK hadden ze daar niks van gemerkt of misschien was het toen nog niet zo erg. Ik kon het wiel los voelen zitten, en het rammelde gewoon als ik erop sloeg.
De asmoer het allerkleinst mogelijk stukje aangedraaid en nu is-ie weer strak.
En hieperdepiep, het stuur trekt niet meer naar rechts! Vooral sinds het aandraaien van de moer.
Marc
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969