4 July 2025, 16:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 July 2025, 18:01 door 940 station 1992.)
Ik heb besloten toch een poging te wagen de koppakking (er vanuitgaande dat dat het is...) aan te pakken.
Vind het zonde hiervoor een koppakking sealer te proberen (via koelvloeistof reservoir).
Allereerst wil ik de compressie meten, heb een set hiervoor geleend.
Denk dat ik dan de zekering van de benzine pomp uit moet nemen uit de zekering houder bij versnellingspook...?
Welke nr zekering is dit of is er een plaatje ervan evt? Of eventueel andere of meerdere?
Eventueel nog andere tips tbv koppakking uitbouwen/plaatsen welke niet in de youtube filmpjes voorkomen?
Koelventilator verwijderen tbv ruimte of niet per se nodig?
Heb begrepen dat bij afnemen distributie riem deze TDC moet staan, wat denk ik aangegeven is dmv markeringen.
Daarna kan distributie riem worden verwijderd evenals het tandwiel?
Vind het zonde hiervoor een koppakking sealer te proberen (via koelvloeistof reservoir).
Allereerst wil ik de compressie meten, heb een set hiervoor geleend.
Denk dat ik dan de zekering van de benzine pomp uit moet nemen uit de zekering houder bij versnellingspook...?
Welke nr zekering is dit of is er een plaatje ervan evt? Of eventueel andere of meerdere?
Eventueel nog andere tips tbv koppakking uitbouwen/plaatsen welke niet in de youtube filmpjes voorkomen?
Koelventilator verwijderen tbv ruimte of niet per se nodig?
Heb begrepen dat bij afnemen distributie riem deze TDC moet staan, wat denk ik aangegeven is dmv markeringen.
Daarna kan distributie riem worden verwijderd evenals het tandwiel?