Je kan beter voor een iets minder mooie gaan.
En €10000 in de zak houden om het technisch top te maken.
Bv het standaard zwabber onderstel vv voor bilstein b6 met wat verlagingsveren eventueel dikkere stabistangen.
Ie oliefilter luchtfilter bougies verdelerkap bougiekabels.
Frisse banden. Dat zijn vaak zaken die ze bij een handelaar niet krijgen.
Veel gladde praat weinig daden meestal.
En je moet astronomische bedragen afrekenen.
Voor dit geld kan je bijna een v60 van de nieuwe generatie rijden man...
Heb vaak zat 240s gekocht voor niet schrikken mensen.
Voor €400 dat soort geld dat is tegenwoordig 4 keer tanken.
Daar kon je ze een hele lange periode voor op komen halen voor paar knaken en een bos knikkers.
Prijzen wat ze nu rekenen voor een paar stoelen of enkel een versnellingsbakje prijzen zijn idioot op het moment vooral 2ehands.
En vaak nog in slechte staat ook.
En vergeet niet dat het autos zijn van ruim 30 jaar ondertussen.
Ze mankeren allemaal wel wat.
Perfecte zijn echt een speld in de hooiberg.
Ik kom zelden een hele nette 240 tegen en rij toch zn ruim 100 duizend per jaar.
Als je echt unieke exemplaren wil kan je beter kijken in Zweden meer kans.
Meer echte liefhebbers in nl zijn we nogal zuinig met andere woorden mag geen drol kosten bij de meeste mensen dat zie je zoveel.
En €10000 in de zak houden om het technisch top te maken.
Bv het standaard zwabber onderstel vv voor bilstein b6 met wat verlagingsveren eventueel dikkere stabistangen.
Ie oliefilter luchtfilter bougies verdelerkap bougiekabels.
Frisse banden. Dat zijn vaak zaken die ze bij een handelaar niet krijgen.
Veel gladde praat weinig daden meestal.
En je moet astronomische bedragen afrekenen.
Voor dit geld kan je bijna een v60 van de nieuwe generatie rijden man...
Heb vaak zat 240s gekocht voor niet schrikken mensen.
Voor €400 dat soort geld dat is tegenwoordig 4 keer tanken.
Daar kon je ze een hele lange periode voor op komen halen voor paar knaken en een bos knikkers.
Prijzen wat ze nu rekenen voor een paar stoelen of enkel een versnellingsbakje prijzen zijn idioot op het moment vooral 2ehands.
En vaak nog in slechte staat ook.
En vergeet niet dat het autos zijn van ruim 30 jaar ondertussen.
Ze mankeren allemaal wel wat.
Perfecte zijn echt een speld in de hooiberg.
Ik kom zelden een hele nette 240 tegen en rij toch zn ruim 100 duizend per jaar.
Als je echt unieke exemplaren wil kan je beter kijken in Zweden meer kans.
Meer echte liefhebbers in nl zijn we nogal zuinig met andere woorden mag geen drol kosten bij de meeste mensen dat zie je zoveel.

