12 May 2025, 19:07
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 May 2025, 19:12 door denniscaro.)
(12 May 2025, 16:29)skidje schreef:(12 May 2025, 12:25)denniscaro schreef: Ik wil graag een station. Inderdaad zie ik dat prijzen van sedans lager liggen.
De auto die we gezien hebben is absoluut roestvrij, ook de onderkant.
De airco is naar het nieuwe gas omgezet.
Is dat die Witte with beige pluche in Helmond? Ik denk dat daar heel veel restauratiewerk in zit. Die zal idd ondertussen wel als nieuw zijn of zeker bijna zgan.
Die witte hebben we inderdaad bekeken en gereden. Mooie auto die technisch nog wat werk nodig had maar alles wordt aangepakt (incl. in de verkoopprijs). Bijzonder aardige mensen daar, echte liefhebbers met verstand van zaken.
Maar ik ben ook bezig met een grijze in Haarlem. Hij heeft er meerdere staan waaronder 2 grijze. 1 handgeschakeld met leer en 1 automaat met velours. En die laatste heb ik interesse in. Die komt wel uit de USA maar was niet 'gebakken' in de zon. Dashboard en andere kunststoffen zijn nog in erg mooie staat en iet gebarsten. Ook de lak is erg mooi met diepe glans. Die heeft daar niet altijd in de volle zon gestaan, denk ik.
(12 May 2025, 14:14)Marc1970 schreef: Voorlopig een tijdje niet meer op Marktplaats zoeken, voor je het weet staat er precies dezelfde maar dan met twee deukjes van opa in Baarn te koop voor 1500.
Haha ja, goede tip! Dat zou wat zijn :-). Kan mij zomaar gebeuren!
Ik ben me ervan bewust dat er meer goede en veel goedkopere 240's zijn. Maar ik wil gewoon een instapklare auto die in topstaat is. En wie mooi wil zijn moet pijn lijden.