29 March 2025, 09:08
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 March 2025, 09:13 door 940 station 1992.)
Helaas laat de 940 me voor nu even in de steek.
Afgelopen vrijdag rookontwikkeling uit de uitlaat en daarna niet meer mee gereden.
Rook was grijs/blauw en ruikt verbrand en ik hoop op Turbo en niet koppakking...
Turbo en koppakking zijn in het verleden al eens vervangen.
Us het een goede test om koppakking uit te sluiten om koelvloeistofreservoir dop af te nemen en te zien bij stationair lopende motor of koelvloeistof borrelt?
Of andere tips om te achterhalen wat de oorzaak is?
Afgelopen vrijdag rookontwikkeling uit de uitlaat en daarna niet meer mee gereden.
Rook was grijs/blauw en ruikt verbrand en ik hoop op Turbo en niet koppakking...
Turbo en koppakking zijn in het verleden al eens vervangen.
Us het een goede test om koppakking uit te sluiten om koelvloeistofreservoir dop af te nemen en te zien bij stationair lopende motor of koelvloeistof borrelt?
Of andere tips om te achterhalen wat de oorzaak is?