18 October 2023, 13:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 October 2023, 13:37 door Kogelman.)
Kak, ik zie de klemmetjes wel op internet voorbijkomen (nummer: 1021918 en 682321 oa bij Noridcar en Dries Bakkenes) maar daar zijn ze niet meer leverbaar. Ik heb gebeld en de enige optie die Nordicar had was op zoek gaan naar gebruikte clipjes of anders de rvs lijst vh latere model monteren, die met een rubber eromheen mbv de kunststof klemmetjes. Dan gaat het ook niet meer roesten, zeiden ze. Ook zeiden ze dat je dan een randje waar de metalen klemmetjes op zaten plat moest slaan ?!?
Nu wil het geval dat ik nog wel zo'n sierlijst heb liggen, maar dan is/oogt het niet meer origineel.
De lijst zit er nu perfect op, alleen die 5 sterren in de ruit (en 1 achter het stuur
zou ik graag kwijt zijn.
Dilemma, dilemma..... in ieder geval bedankt voor het meedenken, Marc.
P.S.: Bij het Carglass filiaal werkt iemand die veel ervaring met old-timer ruiten heeft, vandaar dat ik het aandurf.
Nu wil het geval dat ik nog wel zo'n sierlijst heb liggen, maar dan is/oogt het niet meer origineel.
De lijst zit er nu perfect op, alleen die 5 sterren in de ruit (en 1 achter het stuur

Dilemma, dilemma..... in ieder geval bedankt voor het meedenken, Marc.
P.S.: Bij het Carglass filiaal werkt iemand die veel ervaring met old-timer ruiten heeft, vandaar dat ik het aandurf.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2