23 November 2022, 23:12
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 November 2022, 23:14 door BartJu.)
Als ik goed kijk, op de eerste link van Marc heeft pomp idd 3 aansluitingen. Waarvan eentje dus niet aangesloten. Eentje naar carb (benzine toevoer), en de andere naar die box voor de carb, dus wrs voor het voelen/krijgen van de tubo druk. Laat de niet aangesloten tuut voor de benzineleiding vanaf tank, dunkt me.
Andreolie, is dit ook de pomp die jij hebt?
De ozzie laat mooi verhaal zien, maar de pomp komt nergens in beeld, er zit meestal een blindplaat op, andere pomp oplossing wrs. Al heb ik vooral plaatjes gekeken, niet alles gelezen dus wellicht te snelle conclusie. Wel onderhoudend verhaal verder.
Wat doet dit qua vermogen trouwens?
Mijn B21a mag wel wat meer pit, maar dit lijkt me geen goed idee met LPG erop, en dat is financieel weer wel een goed idee.
Andreolie, is dit ook de pomp die jij hebt?
De ozzie laat mooi verhaal zien, maar de pomp komt nergens in beeld, er zit meestal een blindplaat op, andere pomp oplossing wrs. Al heb ik vooral plaatjes gekeken, niet alles gelezen dus wellicht te snelle conclusie. Wel onderhoudend verhaal verder.
Wat doet dit qua vermogen trouwens?
Mijn B21a mag wel wat meer pit, maar dit lijkt me geen goed idee met LPG erop, en dat is financieel weer wel een goed idee.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005