10 October 2022, 15:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 October 2022, 16:36 door Marc1970.)
Is niet zo'n gedoe als de 240 met z'n dubbel gescheiden systeem. Voordat je de ouwe slang loshaalt, de rempedaal half indrukken, druk eraf halen middels de ontluchter. ZO voorkom je dat die hele kant leeg loopt.
Je kan de nieuwe slang alvast vullen met vloeistof. EN dan maar de luchtbellen eruit pompen met de pedaal, of andere favoriete methode.
Ontluchten solo doe je met een jampotje en een doorzichtige slang. Ene eind op de ontluchter (ongeveer een kwart lossen met een ringsleutel voor meer grip, en laat die er op zitten) en andere eind door het deksel in het potje, in een paar cm remvloeistof. Zo kan je met de pedaal rustig pompen (langzamer op laten komen dan je m intrapt).
Wel het reservoir bijgevuld houden, want dat pomp je vrij snel leeg.
Je kan de nieuwe slang alvast vullen met vloeistof. EN dan maar de luchtbellen eruit pompen met de pedaal, of andere favoriete methode.
Ontluchten solo doe je met een jampotje en een doorzichtige slang. Ene eind op de ontluchter (ongeveer een kwart lossen met een ringsleutel voor meer grip, en laat die er op zitten) en andere eind door het deksel in het potje, in een paar cm remvloeistof. Zo kan je met de pedaal rustig pompen (langzamer op laten komen dan je m intrapt).
Wel het reservoir bijgevuld houden, want dat pomp je vrij snel leeg.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969