Klopt Marc, gaat direct vanaf het contact naar de weerstand, e n zo naar de bobine.
Er gaat ook maar 1 draad heen. Dus niet eens een bypass tijdens het starten om maar in de buurt van 12v te komen..
Heb ondertussen een ander contact slot contact geplaats, dito effect..
Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
Desnoods ga ik op de Polen van de "contactslotplug" stekkeren volgens het schema..
Als dat helpt zal ik idd wat moeten verplaatsen..
Het oude contact is zelfs een '67er..
Nu heb ik er eentje van hetzelfde jaar als de kabelboom.
Wat ik op latere schema's zie is dus de bypass van de weerstand, een doorverbinden vanaf het relais van de starter.
Echter, deze starter heeft ook geen doorverbinder, de auto is standaard' 76, en heeft blijkbaar niet nodig dat de 12v herstelt tijdens het starten..
Er gaat ook maar 1 draad heen. Dus niet eens een bypass tijdens het starten om maar in de buurt van 12v te komen..
Heb ondertussen een ander contact slot contact geplaats, dito effect..
Desnoods ga ik op de Polen van de "contactslotplug" stekkeren volgens het schema..
Als dat helpt zal ik idd wat moeten verplaatsen..
Het oude contact is zelfs een '67er..
Nu heb ik er eentje van hetzelfde jaar als de kabelboom.
Wat ik op latere schema's zie is dus de bypass van de weerstand, een doorverbinden vanaf het relais van de starter.
Echter, deze starter heeft ook geen doorverbinder, de auto is standaard' 76, en heeft blijkbaar niet nodig dat de 12v herstelt tijdens het starten..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)