7 October 2021, 18:55
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 October 2021, 18:59 door 940 station 1992.)
Bedankt voor jullie reacties/adviezen?
Helaas afgekeurd.
Nieuwe remschijf heeft te weinig aangrijpt slijtage van remblokken.
Heeft deze alleen bovenaan een randje en onderaan rand van de remschijf. Te weinig voor 50%.
Heb dat natuurlijk niet kunnen checken, mag er niet mee rijden, tenzij naar apk.
Heb overigens 4 nieuwe van TRW GDB1160. Gaan er van de week/volgende week in.
Snelheidsmeter, moet bij stilstand op 0 staan, staat nu constant op 80.
Is me vorige x verteld dat snelheidsmeter geen APK eis is...
Weet iemand wanneer ik de sensor demonteer van het achter differentieel, hij dan op nul staat?
Of andere manieren om op nul te krijgen?
Kabelbreuk is in verleden al eens gerepareerd, maar deed het toen nog steeds niet.
Zal ook dit eens bekijken/loshalen/visueel inspecteren...
Rechter achterlicht unit is nu goed, keurmeester vertelde dat er een nieuwe op zit, maar oude is gewoon overgespoten met hoogglans blanke lak...
En natuurlijk het laswerk...
Zal eens kijken voor een 2e poging of iemand anders laten doen.
Heb via de mail nog maar even gevraagd wat de specifieke laswerk eisen zijn mbt de apk.
Hij had het over naadloos, maar op een gegeven moment ook om de aantal mm puntlassen...
Waren niet echt eenduidig hierover?
Helaas afgekeurd.
Nieuwe remschijf heeft te weinig aangrijpt slijtage van remblokken.
Heeft deze alleen bovenaan een randje en onderaan rand van de remschijf. Te weinig voor 50%.
Heb dat natuurlijk niet kunnen checken, mag er niet mee rijden, tenzij naar apk.
Heb overigens 4 nieuwe van TRW GDB1160. Gaan er van de week/volgende week in.
Snelheidsmeter, moet bij stilstand op 0 staan, staat nu constant op 80.
Is me vorige x verteld dat snelheidsmeter geen APK eis is...

Weet iemand wanneer ik de sensor demonteer van het achter differentieel, hij dan op nul staat?
Of andere manieren om op nul te krijgen?
Kabelbreuk is in verleden al eens gerepareerd, maar deed het toen nog steeds niet.
Zal ook dit eens bekijken/loshalen/visueel inspecteren...
Rechter achterlicht unit is nu goed, keurmeester vertelde dat er een nieuwe op zit, maar oude is gewoon overgespoten met hoogglans blanke lak...
En natuurlijk het laswerk...
Zal eens kijken voor een 2e poging of iemand anders laten doen.
Heb via de mail nog maar even gevraagd wat de specifieke laswerk eisen zijn mbt de apk.
Hij had het over naadloos, maar op een gegeven moment ook om de aantal mm puntlassen...
Waren niet echt eenduidig hierover?